IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Team
Season
Event
Geen event!
Er is momenteel geen event bezig!
Credits
Het forum is bewerkt en gecodeerd door Trinity. De gebruikte foto's zijn van Deviantart, Tumblr en Flickr. De karakters, hun posts, voorsteltopics en setjes zijn © de eigenaren en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.
De andere teksten en foto's zijn © het forum en mogen ook niet zonder toestemming gebruikt worden, evenals de ideeën en verhaallijnen, die bedacht zijn door Winchester en Trinity.
Het forum is het best zichtbaar met Chrome
Switch account



Word counter
Word Length: 0

Deel
 

 Mirror and the ripper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptyzo aug 31, 2014 1:02 am

Welkom bij mijn droptopic 'Mirror and the ripper'.
Hier komt alles voor mijn accounts te staan, Chevy en Trinity. Ik wil niets gestolen zien, alles is gemaakt door mij, behalve de kaders dan - de meeste. Alle accounts die ik hier neerzet mogen niet gestolen worden, ook niet als ze nog niet bestaan want ze worden ooit nog gemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptyzo aug 31, 2014 1:33 am

Mirror and the ripper 19qwdf Mirror and the ripper 29nihol Mirror and the ripper Ifx65w
-
Mirror and the ripper Oi91y9 Mirror and the ripper 15hbvkp Mirror and the ripper Maj6dv
-
Mirror and the ripper 2zgsrih Mirror and the ripper 20utyc4 Mirror and the ripper 24oylj7
-
Mirror and the ripper 107kpkm Mirror and the ripper 6rk4t3 Mirror and the ripper 1692809
-
Mirror and the ripper F2rlo5 Mirror and the ripper Mr8i8l Mirror and the ripper 29px93o
-Mirror and the ripper 29o5rbm Mirror and the ripper 2h2qfmb Mirror and the ripper 107qqva
-
Mirror and the ripper 5le6wg Mirror and the ripper R0xijn Mirror and the ripper 2a8j58i
-
Mirror and the ripper Ztvd1 Mirror and the ripper 8yyxj5 Mirror and the ripper O9le38
-
Mirror and the ripper 351svhf Mirror and the ripper 2i11jsj Mirror and the ripper 67o0ow
-
Mirror and the ripper Jhde89 Mirror and the ripper 4u8jyu Mirror and the ripper 24noe11
-
Mirror and the ripper 2ylrc6v Mirror and the ripper 2r70fvp Mirror and the ripper 2isutll
-
Mirror and the ripper 2j3pu1z Mirror and the ripper X1d0lfMirror and the ripper 6g8r9h -
Mirror and the ripper Ogjl3b Mirror and the ripper Nyaiaw Mirror and the ripper 20p3iq -
Mirror and the ripper 11l37o7 Mirror and the ripper Zn50m1 Mirror and the ripper 2zea1lc


Laatst aangepast door Chevy op zo aug 31, 2014 3:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptyma sep 01, 2014 8:27 am

It's like a man and his car


Kadertje!

But then a dog and her car
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptyma sep 01, 2014 8:46 am

Aspen
Mirror and the ripper 29cw8bl Mirror and the ripper Sq4n02 Mirror and the ripper Ncc8zm
-
Mirror and the ripper A4bpcj Mirror and the ripper 15xpdow Mirror and the ripper 29xj7yd
-
Mirror and the ripper 2dioej6 Mirror and the ripper 2lktzwp Mirror and the ripper 33ygwoo
-
Mirror and the ripper Ff07qp Mirror and the ripper 2qi0lj8 Mirror and the ripper 14183ts -
Mirror and the ripper 16iyt61 Mirror and the ripper Jhbskn Mirror and the ripper Acuek4
-[/size]
Mirror and the ripper Xoqg4n

Niet gebruiken, is een toekomstig account!


Laatst aangepast door Chevy op di sep 02, 2014 6:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptyma sep 01, 2014 8:54 am

Keegan
Mirror and the ripper 2vxljbo Mirror and the ripper 2rnatqr Mirror and the ripper 26264cy
-
Mirror and the ripper 25gz3h4 Mirror and the ripper 1znlbeq Mirror and the ripper 1zoamqg
-
Mirror and the ripper 5aevkz Mirror and the ripper 2mpjyn7 Mirror and the ripper 281wylw -
Mirror and the ripper 2ij3eyd Mirror and the ripper 2laqz2h

Mirror and the ripper 2h6aels

Niet gebruiken, is een toekomstig account!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy

Aantal berichten : 41

Character sheet
Leeftijd: 1,8 year
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Kiss me on my schoulder, and tell me it's not over.

Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Emptydi sep 02, 2014 10:00 am

Geschiedenis Azula! / Aspen.
Twee bolletjes, piepend bij een koud lichaam. Zo werden Azula en Severus gevonden, op een koude winteravond in November. Sneeuw dwarrelde in de lucht, er lag al een aardig dikke laag sneeuw op de bodem. Een half uur ervoor klonken harde schoten, gillende mensen. Alleen om een hond, die bevallend op de grond lag, vermoeid en zwaar verzwakt, maar het ras had een slechte reputatie in het land. “La lucha contra el perro!” klonk het overal, tot de politie kwam. Twee paar ijsblauwe ogen, achter een sneeuwwitte snuit keken de politieagenten piepend aan, haar staart lag op twee bolletjes. Ze hijgde van vermoeidheid, maar in haar ogen glinsterde trots, omdat ze het alsnog gered had. De vader was een prachtige brindlekleurige American Staffordshire terrier, met bruine ogen. Daaruit kwamen Azula en Severus. Azula viel goed op door haar witte vacht met brindlekleurige vlekken en haar bruine en blauwe oog. De teef was rustig, er zat geen agressie in haar. Ze was een van de liefste en zorgzaamste honden van alle zwerfhonden. In haar vader zat wat meer agressie, maar die was voornamelijk beschermend. Hij stond bekend om zijn ijzig kalme karakter en hij sprak bijzonder weinig. Maar toch had de jonge teef, die rond de tweeënhalf was, de liefde bij hem gevonden en het was wederzijds.
Het was kwart voor tien ’s avonds, in het donkere Andalusië in Spanje, in de stad Sevilla. De laatste lampen sprongen uit, de 7 schoten waren aan de andere kant van het stadje nog hoorbaar. Mensen gilden, honden sprongen tevoorschijn. De politie keek geschrokken naar de teef, die nog even naar adem hapte, maar algauw haar kop op het koude sneeuw legde, haar laatste ademteug verliet haar snuit. Een brindlegekleurde stafford sprong grommend tussen de menigte uit, lopend naar de sneeuwwitte teef. Hij likte haar kopwond, maar niets werkte. De teef was al gestorven, haar ogen waren gesloten, haar lichaam lag erbij alsof ze sliep. De reu gromde hard, ging beschermend bij zin pups liggen. Een vrouw, met een doek om haar hoofd en een fruitmandje in haar hand, kwam richting de reu gelopen. “Es así,” sprak de vrouw sussend, op een vriendelijke toon, toen ze voorzichtig naar de pitbull liep, die haar wantrouwend aankeek. De politieagenten raakten in stres en toen de hond dichterbij kwam om te snuffelen, schoten ze. “Cuidado!” riep de politieagent, die schoot, richting de reu. Met één schot, viel de reu om, naast zijn partner in het witte sneeuw. “Hijo de puta!” gilde ze, huilend, ze pakte de prachtige, gespierde reu op. De omstanders keken met grote ogen naar de politieagenten, die ook geschrokken keken. De vrouw haalde diep adem, haar tranen vielen in de vacht van de reu. “Está muerto ..” sprak ze huilend, waarna ze naar de twee pups liep en deze in haar mandje stopte. “maldición,” riep ze, waarna ze spoorloos verdween.
De volgende weken moest de vrouw goed op de pups passen, die nog meer pups had. Ze verzorgde blijkbaar pups die geen ouders meer hadden, voornamelijk staffords en dobermanns. De pups hadden verschrikkelijk veel plezier. De vrouw noemden de twee pups Azula en Severus. Azula zo omdat zo een mooi oog had. De pups moesten echter wel snel verhuizen, aangezien Spanje binnenkort gebombardeerd zou worden. Toen Severus 1,2 jaar was, werd hij verhuisd naar Europa, Azula bleef achter. Zij leerde op straat veel honden kennen, sprak vloeiend Spaans en kende veel honden, ze leerde de groep kennen waar haar ouders bij zaten, hoorde veel over haar ouders. Haar ouders werden haar idolen. Echter vlogen er plotseling extreem veel grote, zware vliegtuigen over Spanje. Soldaten stapten uit, pakten mensen en dieren beet en zette ze in een boot. De teef verloor iedereen, de hele pack. Ze werd naar Europa gebracht, en daar aan de Franse kust overgelaten aan haar lot. Evenals de mensen. Het was er helemaal verwoest, er stond bijna niets meer. Een lange tijd hing ze aan de kust, tot een auto ze op kwam halen. De hond werd langzaam een killere teef, die bijna nooit praatte, net als haar vader, en een prima vechter was. Ze was mysterieus, kon uren naar hetzelfde kijken en had een bijzonder gevaarlijk uitziende blik in haar ogen. Kil, ijzig. Ze miste haar broer, haar ouders, haar baasje.
De teef kreeg toen ze bijna 2 jaar was problemen. De kleine auto’s waar ze dagen in zat werden haar teveel, evenals de andere honden die vervoerd werden. Een hond viel de teef aan, een kruising. Ze schrok, had nooit gevochten en moest ineens voor haar leven vechten. De hond beet haar hard in haar nek, de teef wist niet wat haar gebeurde. Ze draaide zich razendsnel om en liet haar sterke kaken hard op elkaar smakken, de poot van de kruising zat er tussen. Die liet zich grommend op de grond vallen en richtte zich op de keel van de teef. De teef ontweek de dodelijke aanval, maar de krachtige hond hing toen in haar schouder. Ze draaide zich razendsnel om naar de hond en beet deze zo hard als mogelijk, blind van angst en woede. Het was dus de nek van de reu, die meteen losliet. De kaken van de teef zette zich vast in zijn nek, en beten flink door, toen de reu nog eens richting haar poten ging happen. Ze gromde woedend, maar liet de reu los, toen ze hoorde hoe hij piepte. Ze waarschuwde hem nog een keer grommend en keek vervolgens rustig om. Ze werden terug in de auto gezet en konden verder rijden. Toen kwam de teef aan in Inuma. Van speelse, vriendelijke teef, veranderde ze in een kille, stille teef, net haar vader, al had ze haar hart zeker op een goede plek zitten. Ze was een vriendelijke teef, altijd, maar sloot zich meer af van iedereen, was niet bang om te vechten, kon het ook prima. Doden wilde ze liever niet, maar ze wist dat ze het kon zodra dit moest. Ze is nu voornamelijk opzoek naar gezelschap, honden die ze niet kent, en naar haar broer…

Wordt vervolgt~
Severus is een toekomstig account van iemand hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mirror and the ripper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror and the ripper   Mirror and the ripper Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mirror and the ripper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: {{ In game :: {{ Introduction :: {{ Dropping-