IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Team
Season
Event
Geen event!
Er is momenteel geen event bezig!
Credits
Het forum is bewerkt en gecodeerd door Trinity. De gebruikte foto's zijn van Deviantart, Tumblr en Flickr. De karakters, hun posts, voorsteltopics en setjes zijn © de eigenaren en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.
De andere teksten en foto's zijn © het forum en mogen ook niet zonder toestemming gebruikt worden, evenals de ideeën en verhaallijnen, die bedacht zijn door Winchester en Trinity.
Het forum is het best zichtbaar met Chrome
Switch account



Word counter
Word Length: 0

Deel
 

 Ghost in the dark

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ghost

Ghost

Aantal berichten : 5

Character sheet
Leeftijd: 2 years
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: I need all that stuff not

Ghost in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Ghost in the dark   Ghost in the dark Emptyma sep 01, 2014 7:04 am

Name: Ghost
Nickname's: Ghosty,Ghogo,Ghost
Meaning: Geest of spook
Age: 2 years
Gender: ♀-Teef
Breed: Mechelse Herder
Owner: Amy

History:
Ergens,in de bergen werden er 3 puppy's geboren. Ghost,die ervoor nog Mercuri heette,haar broer Salto en de doodgeborene Bear. Mercuri en Saldo waren nog de twee overgebleven puppy's. Mercuri en Saldo kregen een hechte band met elkaar en toen ze oud genoeg waren om voor zichzelf te zorgen overleed hun moeder. Mercuri was er kapot van en kreeg troost van haar broer Saldo die alles voor haar betekende. Met betraande ogen keek ze hem toen aan en zei: 'Broertje,ik zal er alles aan doen om jou te beschermen,jij bent de enigste die ik nog heb en je bent alles voor me,ik beloof dat ik je nooit in de steek zal laten!',hier had ze dus haar belofte gedaan en Saldo beloofde plechtig om zijn zus te beschermen. Beiden groeide ze op. Op een dag,toen ze gingen jagen kwamen ze twee honden tegen,de een was een rottweiler en de andere een pitbull,beiden waren ze erg agressief en de pitbull stortte zich op haar broer en de rottweiler op haar. De sterke Mercuri wist de rottweiler te verslaan en doodde die vervolgens. Echter zag ze nog hoe haar broer vermoord werd en hoe hij zijn laatste adem uitblies. De Mechelse herder werd verblind door woede en nam wraak,ze vermoordde de Pitbull en bracht het lijk van haar broer weg,naar een plek waar die alleen zou liggen en vergaan. Mercuri veranderde haar naam naar Ghost en zonderde zich van iedereen en alles af. Ze zweeg en zou niet,of zelden spreken en besloot al haar emoties voor zichzelf te houden,daardoor paste de naam Ghost beter en ze noemde zich zelf af en toe gevoelloos.

Inside:
Ghost is erg stil en zal ook niet snel iets zeggen,ze word snel boos als er ook maar één ding over familie word gezegd. Ghost laat nooit haar emoties zien en is niet bang om te doden. Toch probeert de jonge teef iedereen en alles te meiden. Ghost kan perfect voor zichzelf zorgen en hoeft geen hulp. Als ze praat klinkt haar stem ijzig of kil en is ze meestal kortaf. Ghost is een mooie dame waarachter toch wel vele reuen achter aan zitten maar ze geeft hen geen blik waardig en negeert ze volkomen. Ze is liever alleen en zal gezelschap snel afwijzen.

Outside:
Ghost is een Mechelse herder met zwart,grijs/wit en bruinachtig in haar pels. Ze heeft rondom haar neus zwart en ogen die erg emotieloos staat. Ze heeft een vrij slanke bouw maar dat verbergt al haar spieren en haar kracht.

Famely:
Mom: Death
Dad: I don't know who you are.
Brother: Saldo,i miss you so much brother!
Sister: x
Other Famely: I don't know
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ghost in the dark

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shades in the dark

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: {{ In game :: {{ Introduction :: {{ Introduction-