IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Team
Season
Event
Geen event!
Er is momenteel geen event bezig!
Credits
Het forum is bewerkt en gecodeerd door Trinity. De gebruikte foto's zijn van Deviantart, Tumblr en Flickr. De karakters, hun posts, voorsteltopics en setjes zijn © de eigenaren en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.
De andere teksten en foto's zijn © het forum en mogen ook niet zonder toestemming gebruikt worden, evenals de ideeën en verhaallijnen, die bedacht zijn door Winchester en Trinity.
Het forum is het best zichtbaar met Chrome
Switch account



Word counter
Word Length: 0

Deel
 

 Tess c:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winchester
Admin
Winchester

Aantal berichten : 30

Character sheet
Leeftijd: 4 years
Geslacht: ♂ - Reu
Partner: Lay down, and stay down, that's the way I like you

Tess c: Empty
BerichtOnderwerp: Tess c:   Tess c: Emptyma sep 01, 2014 12:32 pm


Helleuw
Aangezien ik amper ooit een voorsteltopic open, verwacht niet te veel xD
Ik ben Tess, or whatever yah wanna call me, ik ben 16 -I feel so old- jaar >D
Ik gedraag me vaak, heel vaak, echt heeel vaak, waarschijnlijk iets te vaak als een enorm klein kind door van alles een grap te maken.
Ik ben vorig jaar geslaagt van de middelbare school en ben dit jaar begonnen met een opleiding in amsterdam. Hiervoor heb ik sinds afgelopen zaterdag -yaaay- werk voor gevonden aangezien ik een BBL opleiding doe. Dat 20 uur werken en 1 dag naar school.
Ik heb een hondje, een stafford, een teefje, bijna 4 jaartjes oud al en een schat van een meid.
Verder heb ik een jonger broertje en een jonger (half)zusje, enkel woont alleen mijn broertje bij mij en mijn moeder. Ik heb helaas sinds 25 februari 2012 geen vader meer mmaar we reden het best.

Mijn hobbies zijn tekenen, schrijven, rpg'en, skypen met mensjes, muziek luisteren en series kijken HEEL VEEL SERIES KIJKEN
Ik kijk op dit moment: Game of thrones (probeer ik, letterlijk net aan begonnen) Supernatural, The walking dead, Teen wolf, Arrow, NCIS, Castle, Bones, Criminal minds, Atlantis en nog veel veel meer.
Nu bijna alles is geeindigd en ik wanhopig wacht op nieuwe afleveringen ben ik dus ook opzoek naar meer nieuwe series...

Muziek, die vraag krijg ik te vaak, ik luister letterlijk elke soort muziek, letterlijk. Behalve die langzame slow dingen waar geen touw aan vast te kloppen is.

O, ik heb trouwens donkergroene sokken aan
En ja ik kijk disney films enzo, deal with it >3
Kom maar met de vragen >D
Tess
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inuma.actieforum.com
Trinity
Admin
Trinity

Aantal berichten : 42

Character sheet
Leeftijd: 3,6 jaar
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Trust no man, fear no bitch, act like a bitch

Tess c: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tess c:   Tess c: Emptydi sep 02, 2014 5:02 am

Tess! Je bent awesome, net als je echt heel erg mooie dog ;-;
En de series die je kijkt, het meeste kijk ik ook en ik ga ook beginnen aan Supernatural c: *okay jou idee xD*
Nja, ik heb weinig te zeggen verder. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tess c:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: {{ General :: {{ Introduction-