IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Team
Season
Event
Geen event!
Er is momenteel geen event bezig!
Credits
Het forum is bewerkt en gecodeerd door Trinity. De gebruikte foto's zijn van Deviantart, Tumblr en Flickr. De karakters, hun posts, voorsteltopics en setjes zijn © de eigenaren en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.
De andere teksten en foto's zijn © het forum en mogen ook niet zonder toestemming gebruikt worden, evenals de ideeën en verhaallijnen, die bedacht zijn door Winchester en Trinity.
Het forum is het best zichtbaar met Chrome
Switch account



Word counter
Word Length: 0

Deel
 

 New pack!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Trinity
Admin
Trinity

Aantal berichten : 42

Character sheet
Leeftijd: 3,6 jaar
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Trust no man, fear no bitch, act like a bitch

New pack! Empty
BerichtOnderwerp: New pack!   New pack! Emptydi sep 02, 2014 4:14 am



Beste leden van Inuma
De eerste pack gaat komen op Inuma, aangezien het al aardig actief is. Wij hebben jullie de vrijheid gegeven om een eigen pack aan te melden, met jullie eigen account als leader. Dit is een geweldige kans, maar let er wel op dat een pack hebben een grote verantwoordelijkheid met zich meedraagt en wij niet willen dat je je pack na een maandje al weggeeft. We willen zien dat je actief bent, snel je leden accepteert en leuke pack evenementen bedenkt.
Nu hebben wij besloten dat je voor deze keer hier je pack aan mag vragen. Tess en ik kiezen nog een deadline, maar jullie zullen ongeveer 1 tot 2 maanden de tijd hebben.
Wat in een packaanmelding moet staan is wel duidelijk, denk ik. Rangen, informatie, regels ect. Op Inuma zijn echter geen echte packs, de honden blijven zwerfhonden en zijn voornamelijk solitair bezig. Ook mogen er pups bij honden die niet het alfapaartje zijn.
Veel succes!

Met vriendelijke groet,  
The Inuma team.

Terug naar boven Ga naar beneden
 

New pack!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: {{ General :: {{ Bulletin board :: {{ Newspaper-