IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Team
Season
Event
Geen event!
Er is momenteel geen event bezig!
Credits
Het forum is bewerkt en gecodeerd door Trinity. De gebruikte foto's zijn van Deviantart, Tumblr en Flickr. De karakters, hun posts, voorsteltopics en setjes zijn © de eigenaren en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.
De andere teksten en foto's zijn © het forum en mogen ook niet zonder toestemming gebruikt worden, evenals de ideeën en verhaallijnen, die bedacht zijn door Winchester en Trinity.
Het forum is het best zichtbaar met Chrome
Switch account



Word counter
Word Length: 0

Deel
 

 Aimee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 14

Character sheet
Leeftijd: 2,5 years
Geslacht: ♀ - Teef
Partner: Ya, You never said a word You didn’t send me no letter

Aimee Empty
BerichtOnderwerp: Aimee   Aimee Emptyza sep 06, 2014 12:03 am

Meestal begin ik hier niet meteen mee, maar speciaal voor jullie. Ik ben Aimée en ik doe nu Havo 3 samen met nog vier anderen. Mijn leeftijd zit nu op de vijftien jaar en mijn honger is groot -one moment please- *crunch,crunch*. Goed waar was ik gebleven? scratch  O,ja, ik ben dus vijftien jaar en zit nu ongeveer vier jaar op de rpg. Ik ben begonnen op Warrior Cats, waar ik zo nog op terug kom,en heb intussen mezelf met hulp ontwikkeld. Ik ben geen enorme bekende, maar ik denk dat de meeste WC'ers hier me wel kennen en eventueel ook bij accounts kunnen noemen. Goed, ik heb geen sokken aan en ja ik heb een steen, maar die heeft geen naam(in elk geval heb ik hem niet benoemd). Mijn hobbies zijn rpg'en(duh),tv kijken,schrijven, grapjes maken,trampolinespringen  en zo af en toe ook tekenen, als ik in de bui ben.

Op Warrior Cats sta ik waarschijnlijk bekend onder Lynxfang,Silhouetteheart(paw) en eventueel Kova.

Mijn lievelingsseries  zijn Scrubs en Holmes.
Mijn lievelingsfilm is Alpha and Omega.
Ik ben Geenfan van de Hunger Games, heb er eigenlijk een hekel aan.
Ik ben groot fan van de Artemis Fowl serie en van Drakeneiland.
Warrior Cats lees ik ook, maar ik zit op dit moment niet heel vast in de fanship.

Indien je een topic met me wilt hebben, kan je me altijd een pm sturen.  Wink

En meer weet ik niet echt te zeggen.

Dus,hoi iedereen.  cheers  
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aimee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: {{ General :: {{ Introduction-